Sunda Sara

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Sara - 8 maj 2015 07:02

känner av en inre stress. Vet inte riktigt varför, men kommer på mig själv att vara i stressläge i vardagen. Axlarna upp och fokuserad på mina tankar. Som om jag stålsätter mig, spänner musklerna och har svårt att sänka garden.

Tror det är allt som är på gång. Mycket planerande och fixande som ska göras. Idag ska jag och bebisen på utflykt. I helgen kommer min bror på besök för att hjälpa till med renoveringen, sen blir det om några helger Ettårskalas, anordna möhippa, gå på bröllop. Fix, fix, fix. Just det, jag ska på jobbintervju också. Man kan säga att jag testar mina vingar nu. Skarpt läge. Jag hoppas att de håller.

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards