Sunda Sara

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Sara - 19 mars 2015 11:00

Från och till. På senare tid till. Har jag haft utslag i ansiktet på kinderna. Tycker mig se mönster att det blir värre när jag är stressad eller mår dåligt. Vet inte hur länge det varit såhär. Tror sen strax före smällen in i väggen. Varför har jag inte kollat detta hos läkare? Vet inte. Inte orkat. Blundat. Hoppats det ska gå över av sig självt. Men nu är det rätt illa. Ser ut som tonårsfinnar fulla kinderna. Har googlat och hittat en hudåkomma som heter rosacea. Det mesta stämmer in. Ska ta en tripp till Apoteket med bebisen idag och rådfråga. Tydligen finns receptfritt. Bättre sent än aldrig. Finns det mer saker jag blundar för i mitt liv?

Av Sara - 19 mars 2015 07:32

Ett tag nu har jag/vi hamnat på efterkälken. Jobbintervju, magsjuka, långresa. Det blev lite mycket och jag hade fullt sjå med att hinna / orka med det allra nödvändigaste.

Igår kom dagen vi väntat på. Sol. Frisk familj. Ledig dag ihop. Det har tvättats, städats, skrivits matsedel, suttit i solen, promenerat, badat bebis, lagat mat, promenera igen och handlats. Vi börjar komma ikapp. Tankar om framtid maler. Utbildning? Jobb? Vad vill jag egentligen?

Idag jobbar sambon em. Jag är trött och ska försöka rehaba på morgonen. Sen är det jag och sonen. Eftersom jag är trött borde vi ta det lugnt, men jag är inte så säker på att min lilla grabb vill det. Kanske behöver det bli någon liten utflykt.

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards