Sunda Sara

Alla inlägg den 1 mars 2015

Seg

Av Sara - 1 mars 2015 09:33

Idag är jag långsam. Låg vaken vid halv fem imorse och funderade på pappa och min vän. På hur jag nu är modig nog att göra slut på destruktiva relationer. Eller helt enkelt relationer som tar mer än de ger. Det lyfter självkänslan. Jag är viktig och värd att ha bra människor runt mig. Jag har rätt att säga nej och stopp. Vilket uppvaknande.

När jag väl slumrat till började bebisen skruva på sig och fick komma över till vår säng. Sen låg jag vaken igen och lyfte tillbaka honom efter en lång sömnlös stund för mig. Sen började det hela om och han flyttades återigen till oss och fick ligga kvar. Så sömnen blev sådär för mamman. Men jag sov halv elva till halv fem iaf.

Nu vilar jag medan familjen är ute och går. Så seg, mör och trött. Det tar energi att göra slut på en relation.

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards